aprilie 05, 2009

feast of silence....






There is a storm coming
And it is headed straight for our shore
Hold on to your heart
I've seen the signs before
How wicked these hours
These time we've seen before
How we built these odes
To our God
Wasting our tears
And chasing our fears
I look at these
And wish this was gone

Don't say another word
Some things are better kept silent
Don't say another word
Leave in silence, let me live in this silence

There is nothing left
In this beggar's hands
I gave like I give
To my God
But nothing is sacred
Within these walls
That I built, and you built
In our shame, in our fear
In this room
Full of yesterday's ghosts
Who am I, I ask
As I shatter and fall

Don't say another word
Some things are better kept silent
Don't say another word
Leave in silence, let me live in this silence
Let me feast in this silence



invatasem .. cand eram destul de inocenta .... ca increderea nu trebuie acordata usor... ba chiar cu timpul .. am concluzionat ca nu se merita ... si ce dezamagire poate fi mai mare , decat sa ai incredere oarba .. si sa-ti fie zdrobita ...

cum sa mai cred in vorbe.... cand cei in care am crezut atat de mult ... m-au mintit ...
nu se merita... stiam ...dar uitasem .. si am platit pentru inocenta cu care am crezut ... am vrut sa cred .. am vrut sa cred... sa sper ca intr-adevar exista oamenii speciali , care nu ma vor putea mintii.. nu a fost asa ... si nu pot sa uit ... nici una din minciuni ...
ce bine ar fi daca oamenii ar constientiza ca "minciuna are picioare scurte" si ca nu are importanta motivul pentru care mint... nu conteaza daca se amagesc ca fac un bine... nimic nu e mai dezamagitor decat sa afli ca totul e o mare minciuna ...
toate sunt lectii de viata ... nu putem invata decat daca trecem prin ele ... daca ne ard incet ... incet sufletul... acel suflet care ne fac "umani"... poate ca maturitatea este de fapt pierderea sufletului ... un copil inocent vede lumea altfel... cu timpul pierzi toata frumusetea si devi matur... un om care nu mai crede ...
poate ca era cazul sa cresc si eu ... am fost prea mult timp copil ...



Sunny day, no one is here...
In the morning rain, there're no clouds
And I hear...
....follow me...
....follow me...
....follow me...
....follow me...
.....follow me...
....follow me...
...follow me...
.....follow me...




Niciun comentariu:

de ascultat...

"-pana unde ma vei urma?...
-pe tot cuprinsul marii...
-si daca nu vei putea merge acolo unde merg eu?...
-voi astepta sa te intorci....
-chiar daca ar trece 7 ani si nu ai mai sti de mine???....
-amintirea ta va fi vie in mintea mea...."


"Lirismul nu este prezent decat in momente capitale, cand stările pe care le exprimă se consumă deodată cu expresia."

=EMIL CIORAN=


"In fiecare din noi exista o forta..un curaj ..pe care il descoperim abia atunci cand avem cu adevarat nevoie ... si atunci intelegem ca nu suntem lasi..."

Radio Whisper | RadioWhisper.com
Myspace Clocks, Video Clocks at WishAFriend.com

Lume Buna - Partea frumoasa a lumii din jurul tau

Soferita.. Soferitaaa

Pilot la volan

Previziuni

De pe la noi