aprilie 11, 2009

umbra.....


daca plec... iti vei mai aminti de mine?... oare am lasat ceva bun in urma mea...sau doar vorbe amare si iluzii desarte ... iti vei mai aminti vocea mea ?... asa cum eu o voi pastra in sufletul meu pe a ta ?... existenta mea va trece ca o adiere de vant..?...
sunt zile cand si eu ma simt o umbra in multime... oare tu ai vazut altceva?... sau doar am visat ca exist... oare sti cate lacrimi au curs pentru tine.... ? ... si inca nu au secat .... in lumea ta o sa pastrezi o mica parte din mine... sau deja nu mai e nimic...?... imi vei simti dorul .... de tine?... ploaia o sa-ti aminteasca de mine?... oare voi mai fi vreodata in visele tale..?......
oare tu vei sti ca in viata asta a mea.. pe tine te-am visat cel mai mult...?... poate pentru ca e vreme lunga de cand adorm cu tine in gand... ma trezesc cu tine in gand....
nu va fi noapte in care sa nu iti spun noapte buna... chiar daca tu nu ma mai auzi ...



Un comentariu:

HTC photography spunea...

venit. vazut. placut! Trist dar placut!
Ma-nclin

de ascultat...

"-pana unde ma vei urma?...
-pe tot cuprinsul marii...
-si daca nu vei putea merge acolo unde merg eu?...
-voi astepta sa te intorci....
-chiar daca ar trece 7 ani si nu ai mai sti de mine???....
-amintirea ta va fi vie in mintea mea...."


"Lirismul nu este prezent decat in momente capitale, cand stările pe care le exprimă se consumă deodată cu expresia."

=EMIL CIORAN=


"In fiecare din noi exista o forta..un curaj ..pe care il descoperim abia atunci cand avem cu adevarat nevoie ... si atunci intelegem ca nu suntem lasi..."

Radio Whisper | RadioWhisper.com
Myspace Clocks, Video Clocks at WishAFriend.com

Lume Buna - Partea frumoasa a lumii din jurul tau

Soferita.. Soferitaaa

Pilot la volan

Previziuni

De pe la noi