aprilie 07, 2009

a fost odata...




Am aflat intr-o zi ... de ce fluturii traiesc doar o zi... nu mi-a spus nimeni ... raspunsul a venit din mine ... pur si simplu am rostit ..."pentru ca iubesc"...
Cei ce au noroc ... isi petrec scurta viata dansand dansul iubirii .... si fac asta cu intensitatea .. si viata lor pare o vesnicie pe langa lunga si trista noastra viata.... o viata fara nimic intens..
Intr-o zi de vara am gasit in gradina un fluture... avea aripa franta ... dar traia .. am intins degetul spre el si ... s-a urcat in palma mea... nu stiam ca un fluture se poate apropia asa .. de un om.. s-a lipit intr-un mod ciudat de mine .. poate pentru ca intr-un fel eram la fel ... singuri ... cu aripile frante ... obositi.... asteptand o ultima clipa...
L-am lasat in gradina... printre flori... intr-o dupa-amiaza de vara .. invaluit in aroma florilor ... un fluture alb... fara fir de culoare ...


Niciun comentariu:

de ascultat...

"-pana unde ma vei urma?...
-pe tot cuprinsul marii...
-si daca nu vei putea merge acolo unde merg eu?...
-voi astepta sa te intorci....
-chiar daca ar trece 7 ani si nu ai mai sti de mine???....
-amintirea ta va fi vie in mintea mea...."


"Lirismul nu este prezent decat in momente capitale, cand stările pe care le exprimă se consumă deodată cu expresia."

=EMIL CIORAN=


"In fiecare din noi exista o forta..un curaj ..pe care il descoperim abia atunci cand avem cu adevarat nevoie ... si atunci intelegem ca nu suntem lasi..."

Radio Whisper | RadioWhisper.com
Myspace Clocks, Video Clocks at WishAFriend.com

Lume Buna - Partea frumoasa a lumii din jurul tau

Soferita.. Soferitaaa

Pilot la volan

Previziuni

De pe la noi