aprilie 12, 2009

breathe...






as vrea sa strig... sa-mi strig dorul .... as vrea sa doara fizic atat de tare pe cat doare in interior... sa ard pana la fire de cenusa duse de vant... as vrea ca din gura mea sa iasa durerea ... dar mi-e teama ca o data cu ea vei iesi si tu... mi-e teama ca doar asta mai am de la tine ... asa ca nu deschid gura ... nici sa respir ... vreau sa pastrez totul in mine... nu vreau sa curga lacrimi...
orice fiinta, care la un moment dat in aceasta viata mi-a luminat zilele... a plecat ...
trebuie sa-mi duc crucea pana la capat... pentru tot ce este rau in mine ... am spus de atatea ori ca fiecare primeste ceea ce merita.. acum e randul meu ... sa platesc cu lacrimi fiecare clipa de fericire... acele clipe in care credeam ca pot sa zbor.... dar nu sunt un inger .. si nici nu voi fi ... si poate ca m-am ridicat prea sus si de aceea prabusirea doare atat...




Niciun comentariu:

de ascultat...

"-pana unde ma vei urma?...
-pe tot cuprinsul marii...
-si daca nu vei putea merge acolo unde merg eu?...
-voi astepta sa te intorci....
-chiar daca ar trece 7 ani si nu ai mai sti de mine???....
-amintirea ta va fi vie in mintea mea...."


"Lirismul nu este prezent decat in momente capitale, cand stările pe care le exprimă se consumă deodată cu expresia."

=EMIL CIORAN=


"In fiecare din noi exista o forta..un curaj ..pe care il descoperim abia atunci cand avem cu adevarat nevoie ... si atunci intelegem ca nu suntem lasi..."

Radio Whisper | RadioWhisper.com
Myspace Clocks, Video Clocks at WishAFriend.com

Lume Buna - Partea frumoasa a lumii din jurul tau

Soferita.. Soferitaaa

Pilot la volan

Previziuni

De pe la noi