martie 24, 2009

Never gone...



Sunt momente cand pur si simplu nu imi pot "prinde " gandurile .. si imi vine greu sa le pastrez... insa pentru mine .. muzica este o provocare ... in sensul ca le provoaca sa se opreasca ... sa se linisteasca ... sa le pot aseza in ordine...
peste tot esti intrebat de muzica preferata... oare o poti asculta pe toata ca sa poti spune exact care iti place mai mult ...si mai mult .... .... si mai mult ...
muzica iti canta singuratatea... tristetea... iti canta bucuria ... plange pentru tine ... sau isi varsa furia pentru tine.... iti canta iubirea...




am invatat sa ascult muzica in timp ce merg pe strada... printre zeci de fantome ce nu ma observa ... imi caut linistea in acele sunete ce ascund zgomotul infernal al orasului ...




si asa visez... lumea e departe .. sunt doar eu si cu gandurile mele .. ce s-au oprit sa le pot asculta .. trec prin multime ca o umbra .. si e liniste ..





Niciun comentariu:

de ascultat...

"-pana unde ma vei urma?...
-pe tot cuprinsul marii...
-si daca nu vei putea merge acolo unde merg eu?...
-voi astepta sa te intorci....
-chiar daca ar trece 7 ani si nu ai mai sti de mine???....
-amintirea ta va fi vie in mintea mea...."


"Lirismul nu este prezent decat in momente capitale, cand stările pe care le exprimă se consumă deodată cu expresia."

=EMIL CIORAN=


"In fiecare din noi exista o forta..un curaj ..pe care il descoperim abia atunci cand avem cu adevarat nevoie ... si atunci intelegem ca nu suntem lasi..."

Radio Whisper | RadioWhisper.com
Myspace Clocks, Video Clocks at WishAFriend.com

Lume Buna - Partea frumoasa a lumii din jurul tau

Soferita.. Soferitaaa

Pilot la volan

Previziuni

De pe la noi