martie 20, 2009

neliniste... de primavara ..

se spune ca primavara simbolizeaza inceputul...trezirea la viata...din "hibernare" s-au trezit si gandurile mele... nelinistea din mintea si sufletul meu ... uneori ma cuprinde o neliniste mistuitoare... si nu pentru ziua de maine, ci pentru zilele care au trecut si de care nu am profitat ... nu am profitat de timpul pe care l-am avut sa fac atat de multe ....... regret frica pe care am simtit-o in intreaga mea viata in fata noului , fara sa realizez ca sunt un om ce se poate adapta atat de usor oricarei situatii...
am obsrvat ca in general oamenii nu pot dormi noaptea facandu-si griji pentru zilele care vor veni ... dar oare acele zile nu vor fi consecinte a ceea ce a fost ieri?!... dar daca in noaptea dintre ieri si maine se opreste timpul pentru noi??!!... ce ramane in urma noastra???.. oare valoarea noastra nu este reprezentata de locul pe care il vom ocupa in amintirile oamenilor cu a caror destin ne-am intalnit in drumul nostru?
e pacat.. mare pacat ca oamenii buni sunt apreciati abia atunci cand nu mai sunt ... le vei simti lipsa atunci cand nu mai sunt in preajma ta ..in momentul in care ai nevoie de ajutor.. si nu v a mai avea cine sa ti-l acorde... si abia atunci v a creste in ochii tai acea persoana.. dar in general e mult prea tarziu ... si singurul lucru pe care il mai poti face este sa pastrezi in amintirea ta..
mi-au spus ca sunt folosita... si poate uneori constiientizez asta.. mai ales in momentele cand am nevoie si eu de un sprijin si imi dau seama ca nu e nimeni pentru mine, chiar daca eu am fost pt ei ...si chiar de ma simt singura nu imi pare rau ...pt ca am hotarat sa accept sa dau fara sa cer nimic...

Niciun comentariu:

de ascultat...

"-pana unde ma vei urma?...
-pe tot cuprinsul marii...
-si daca nu vei putea merge acolo unde merg eu?...
-voi astepta sa te intorci....
-chiar daca ar trece 7 ani si nu ai mai sti de mine???....
-amintirea ta va fi vie in mintea mea...."


"Lirismul nu este prezent decat in momente capitale, cand stările pe care le exprimă se consumă deodată cu expresia."

=EMIL CIORAN=


"In fiecare din noi exista o forta..un curaj ..pe care il descoperim abia atunci cand avem cu adevarat nevoie ... si atunci intelegem ca nu suntem lasi..."

Radio Whisper | RadioWhisper.com
Myspace Clocks, Video Clocks at WishAFriend.com

Lume Buna - Partea frumoasa a lumii din jurul tau

Soferita.. Soferitaaa

Pilot la volan

Previziuni

De pe la noi